ASISTENT/KA DAŇOVÉHO PORADCE – Tax Consultant

Co Vás čeká…

  • poskytování daňového poradenství pro klienty, samostatně nebo za podpory zkušených daňových poradců (zpracování podkladů k daňovým přiznáním pro právnické a fyzické osoby, kontroly DPH, ad hoc poradenství),
  • spolupráce na účetních opravách a nastavení systému,
  • organizační práce při spolupráci s klienty.

Co čekáme my od Vás…

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření, znalost účetnictví, zájem o oblast daní, čerstvé absolventy postupně do problematiky zaškolíme,
  • logické uvažování, analytické schopnosti,
  • schopnost samostatně řešit úkoly, rozhodovat se, pečlivost a důslednost,
  • dobré komunikační schopnosti,
  • PC znalost, MS Office – zejména Excel,
  • dobrá znalost ČJ i AJ (slovem, písmem), další jazyk výhodou,
  • zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání,
  • aktivní pozitivní přístup, smysl pro týmovou spolupráci,
  • časovou flexibilitu, organizační schopnosti.

Co můžete očekávat od nás…

  • odborně zajímavou a různorodou práci v oblasti daňového poradenství,
  • podporu profesního rozvoje a systematického vzdělávání
  • spolupráci a vstřícnost zkušeného týmu,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • benefity pro zaměstnance - 5 týdnů dovolené, stravenky, telefon, notebook, firemní teambuildingové aktivity, občerstvení na pracovišti a další.

 Nástup možný ihned, dle dohody.

 V případě zájmu o tuto pozici, zašlete, prosím, svůj profesní životopis na emailovou adresu: cechova@edmutilitas.cz. Rádi se s Vámi setkáme osobně.